Szolgálati


Nyárra mi is pihentettük picit webináriumainkat, nehogy bárkinél is álmatlan éjszakákat okozzon, hogy a nyaralást vagy egy webináriumot válasszon 😉 😛 Most viszont visszajöttünk, mint Schwarzi a fémvázzal és máris mutatjuk, milyen témákat szeretnénk feldolgozni év végéig.

Tovább olvasom

Újonc a gáton


Dátum: 2015. 05. 15.

Nehéz kihívás újra és újra megtalálni a megfelelő szakembert, amikor további kapacitásokra van szükségünk. Mivel a JabJab csapatának működése némileg kakukktojás a hasonszőrű ügynökségek között, ez tovább nehezíti a dolgunkat: olyan emberre van mindig szükségünk, aki nem csak szuperjó PPC-ben, de képes otthon dolgozni, szoros felügyelet nélkül, de mégis, fegyelmezetten és hatékonyan.

Ez elsőre talán nem is mindenkinek látszik, hogy mekkora kihívás lehet néha.

Bogdán TamásDe idővel mindig sikerrel járunk és most sincs ez másként: Hölgyeim és Uraim, plíz velkám nagy szeretettel csapatunk új tagját:

Bogdán Tamást.

Ahogy csapatunkban mindenki, Tomi sem kispályás kezdő, régóta tolja az AdWords és egyéb PPC kampányok kezelését: 2009 óta töretlenül ezen a területen dolgozik. Az elmúlt 5 évben egy médiaügynökség PPC részlegén erősítette a csapatot, mostantól pedig a JabJab Online Marketing-nél adjuk neki az új feladatokat és kihívásokat!

Jó munkát Tomi, üdv a csapatban!

Tovább olvasom

JabJab webináriumok


Dátum: 2015. 02. 16.

JabJab webinárium

Ahogy már írtuk az új weboldal bejelentése kapcsán, készülőben van még pár dolog, amiből egyet most szeretnénk felfedni: elindítunk egy webinárium sorozatot, amellyel szeretnénk picit segíteni a mindennapi kampány kezelés és az Analyticsnél rendszeresen felmerülő kérdések tisztázásában.

Tovább olvasom

Egy új weboldal margójára


Dátum: 2015. 02. 10.

Builder

Szóval itt van, „nígel nágel naj”, ahogy a sógorok mondanák 🙂 Nem teljesen volt sima az út idáig, de fontos mérföldkőhöz jutottunk.

Tovább olvasom

Álhírek rovat


Dátum: 2013. 07. 19.

Az alábbi PR közleményt juttatta el szerkesztőségünkbe az Online Karitatív és Szolgáltató tanügynökség:

Elmentek a PR: Imbecile ügynökségtől az emberek

A PR szakma tisztasága érdekében a PR szakegyesület az alábbi döntést hozta: Azon PR ügynökségek, amelyek szakmailag megkérdőjelezhető, vagy trehány és pontatlan sajtóközleményeket juttatnak el az egyébként is, szakmai korrektúrát és ellenőrzést nem használó online médiumokhoz, azoknak vállalniuk kell a felelősséget. Ezen felelősség eddig nem jelent meg a szakmában, ha másoknak kárt vagy plusz munkát okoztak, akkor arra semmiféle hatásos büntetés még nem létezett. Idáig.

A szakma önszabályozó testülete azt a döntést hozta, hogy egy hibásan kiadott sajtóközlemény hatásának, és az okozott károk számolásához az alábbi módszert kell alkalmazni:

Az érintett ügynökségek egy ügyféllel eltöltött plusz ideje x az ügyfelek számával x az ügynökségek számával. Legutóbbi alkalommal a számolás az alábbiak szerint alakult: 0.5 óra x 15 x 25 = 187.5 óra. Ezen munkaórákat a kérdéses ügynökség ledolgozhatja közmunkában (kutyagumi szedése Budapesten), vagy befizeti a szakegyesület számlájára (8.500 Ft-os munkadíjjal számolva ez 1 593.750 Ft.

(helyesbítés: A címben említett ügynökség munkatársai elmentek ebédelni, a kimaradt szóért elnézésüket kérjük, a hibát nagyon sajnáljuk)

Tovább olvasom

Új kollega, új családtag


Dátum: 2013. 05. 14.

Történnek a dolgok felénk is. Hosszú folyamat volt, de új kollega a csapatban!

Banu Judit az új kollegánk, szerintem sokan ismeritek. egy kis bio:

2009 óta AdWords Certified Partner, több mint 6 éve dolgozik online területen. eDigital, Initiative, Fastbridge, majd egy év Budapest Bank.

A másik nagyszerű hír, hogy Tomi apuka lett, egyszercsak hirtelen megváltozott az ő élete is. A fácsén követhetőek kalandjai a pelenkákkal és a változó illatú utóddal 🙂

Tulajdonképpen ennyi, annyi a munkánk, hogy megyek is vissza, csinálom. Gratuláljatok nekik!

Tovább olvasom