Azt talán nem kell itt ecsetelnünk, hogy a világ mobil penetrációja épp hol tart. Nő. Roham tempóban. Néhány éve még a nagy boom-ot várta mindenki. Az eredmény végül az lett, hogy a mobil szépen, nem túl lassan, de fokozatosan életünk szerves részévé vált.
Internet's next billion users will be mobile only. Think about it. Now. How will ur business survive? Start fixing ur strategy!
— Avinash Kaushik (@avinash) February 3, 2015
Számos olyan szituáció létezik ma már, amikor mobilunkat használjuk bizonyos feladatokra:
- A legközelebbi ATM automata megtalálása
- A közeli üzlet / telephely / iroda keresése
- Információ keresés a metrón vagy épp autóban a piros lámpánál
- …
Sorolhatnánk hosszan a lehetséges eseteket, de a végkövetkeztetés ugyanaz: jelenlétünk a mobilokon hirdetéseinkkel ma már ugyanúgy alapvetés… kellene, hogy legyen, ám sajnos sok cég mind a mai napig küzd azzal, mit is kezdjen ezzel az eszközzel.
Írjon nekünk, kezdjünk el beszélni cége lehetséges mobil stratégiájáról. Nézzük meg a lehetőségeket a weboldal kialakításától kezdve a lehetséges hirdetési célzásokon át a megfelelő mérésekig.
Vegye fel velünk a kapcsolatot még ma!