Egy keresőmarketing kampány nem a kulcsszavakkal, hanem a stratégiával indul. Utána a PPC rendszerek, célzások, és (van amelyikhez kell) kulcsszavak.
És itt nem ért véget.
Egy kampányt kezelni kell, folyamatosan igazgatni (hiszen a versenytársak is megteszik), mérni, és a számok alapján visszacsatolni.
Fontos a mérések kialakítása, hogy jó helyen, megfelelő számok alapján születhessenek az üzleti döntések.
Komplexebb mint amilyennek elsőre tűnik. Ügyfeleinknek azonban levesszük a válláról a feladatokat, kivitelezzük az egész kampányt a tervezéstől a végső elemzésig.
Ehhez csak egy dolog kell: partnerek lehessünk a folyamatban.
Miért minket válasszon?
- Nem szeretnénk sok száz ügyfelet. Csak néhányat, de velük sokat foglalkozni. Törődni.
- Partnerek szeretnénk lenni, nem szolgáltatók
- Kiemelt ügynökségként közvetlen támogatást kaptunk a Google-tól a kampányokkal kapcsolatban felmerülő kérdésekhez, problémákhoz
- Hozzáférünk olyan korai funkciókhoz, amelyet csak néhány hirdető próbálhat ki. A konkurensei még nem!
- Stratégiában gondolkodunk, képesek vagyunk hátralépni egyet és távolabbról nézni a részeket
- A csapat minden tagja rendelkezik a Google AdWords egyéni képesítésével
- A cég alapítója, Bobály Mihály a legrégebbi jelenleg is aktív AdWords szaki az országban
- Nálunk nincs komplex ügyfélszolgálat: akit kérdez, az valóban a kampányaival foglalkozik
- Nem kenyerünk a bullshit. Mindig őszintén, mindig naprakészen!
Részletesebben az általunk kínált PPC és performancia megoldásokról az alábbi képekre kattintva olvashat: