Sokakban él az a tévhit, hogy ha egyszer már kifizettünk pénz arra, hogy egy látogatót behozzunk weboldalunkra, akkor kár újra költeni rá. Pedig ez nem így van.
A remarketing olyan, mint ha a könyvesboltunkba belépők számára – attól függően hogy melyik szekciót látogatták – más és más ajánlatot jelenítenénk meg később – a bolton kívül. Aki a gyermekkönyveket nézegette, azok gyerekkönyv ajánlatokat látnának később az utcán, akik történelmi regényeket böngésztek, azoknak ilyen könyveket ajánlanánk. Ráadásul azt is beletehetjük, hogy mettől meddig, vagyis a látogatástól számított egy hétig például.
De ezen felül rengeteg trükk és technika létezik, amelyekkel célozhatjuk a korábbi látogatókat, vagy esetleg olyanokat akik rájuk hasonlítanak (keresési, böngészési múlt, érdeklődési kör, stb) Számtalan bevált technika áll rendelkezésre, melyek között említésre méltó még a remarketing a keresőben (RLSA).
Az élet itt persze nem áll meg: számos olyan szolgáltatás létezik a piacon, amelynek segítségével egységes felületen kezelhetjük remarketing kampányainkat, amelyekkel az AdWords és Facebook rendszerén kívül számos más kisebb-nagyobb hirdetési hálózat oldalain jelenhetünk meg.
Legyen szó a népszerű AdRoll szolgáltatásáról vagy a Perfect Audience lehetőségeiről, velünk biztosan számolhat.
Vegye fel velünk a kapcsolatot még ma!