A Bing Kereső Magyarországon kevésbé ismert, elterjedtsége alig mérhető, épp ezért a Kereső hirdetések magyar nyelven nem érhetőek el. Ugyanakkor ha USA, UK vagy például francia piacokra hirdetünk, érdemes lehet megfontolni a Bing hirdetések használatát is.
A Bing Keresőnek az amerikai és angol piacon 10-15%-os részesedése van, a francia piacon 7-8 %. Ez nem tűnik nagy számnak, ha azonban hozzá vesszük, hogy pont ezek miatt sokan nem hirdetnek itt, fontos érveket kapunk az indulás mellett:
- általában olcsóbb kattintási árak, mint az azonos Google AdWords kereső hirdetéseknél
- jellemzően kevesebb aktív hirdető a legtöbb témánál
- jobb átkattintási arány
- olcsóbb konverziónkénti költségek
A Bing hirdetéseknél is nagyon hasonló funkció készlettel rendelkezünk, mint az AdWords Kereső hirdetéseknél: kulcsszavakat adhatunk meg különféle kulcsszó egyezéssel, szöveges hirdetéseket jeleníthetünk meg olyan hasznos kiegészítőkkel, mint a vállalkozásunk címe, telefonszáma, webhelylinkek, stb.
Vegye fel velünk a kapcsolatot még ma!