Oda vagy a számokért, a trendekért, az összefüggések kereséséért?
A/B tesztek nélkül nem is tudsz élni?
Vagy esetleg van némi JavaScript affinitásod és épp váltanál?
Lehet, hogy épp Téged keresünk!
Tovább olvasom
Nem, ez most nem az a film, ez most picit más. Illetve nem is picit. Most picit nagyon. Ninja, nagymester, fekete öves ultra, … nem tudom, találjatok ki magatokra egy kellően velős jelzőt, de a lényegen nem változtat: akit keresünk, az nem ma kezdte és nem is holnap tervezi abbahagyni.
Itt kérlek alássan egy nagy csapat kisebb rész-csapatának kell a góréjává válni. És azért ez nem kis feladat, mondom miért (=most jön a Te feladatod, figyelj):
- lesznek közvetlenül hozzád tartozó ügyfél feladatok – hidd el, ez az egyetlen módja, hogy ne tunyulj el
- becsatolunk hozzád 2-3 PPC szakit. Jó szakit, hidd el, nem gyakornokot, hanem olyan erőforrást, amire támaszkodhatsz
- de ők Tőled fognak kérdezni, ha elakadnak
- de Te is kérdezhetsz természetesen a többiektől
- a Te felelősséged lesz követni, hogy minden fiókban minden lehetőség a maximumon pörög és ha nem, akkor intézed a megfelelő csapat taggal ennek megfelelő irányú változtatásait
- a Te felelősséged lesz, hogy a csapatod tudása megfelelő szinten maradjon: szerencsére a legtöbbünk kellően autodidakta, így inkább csak azzal kell majd foglalkozni, hogy megkérdezd, minden érthető-e az adott újdonság kapcsán
- a Te lehetőséged (is) lesz, hogy a tudást megoszd az egész JabJab brigáddal a belső oktatások során
- … ahogy Te is ott leszel a mások által tartott belső oktatásokon
Azért is fontos kihívás ez, mert a JabJab működése meglehetősen egyedi, legalábbis a magyar piacon (=most menőzünk Neked picit)
- Nincs irodánk, ez 100%-ban home office meló
- Nem használunk sok szoftvert a kapcsolattartásra, de azt nagyon
- Jól kialakított folyamataink vannak arra, hogy a home office mellett is csapatban dolgozzunk és számonkérhető feladatokkal operáljunk
- Szeretjük és támogatjuk az önállóságot
Ehhez azt gondoljuk, hogy kell egy, s más a szakmai múltadban (ún. „Elvárások” szakasz következik):
- Most komolyan írjuk le, hogy megvannak a hivatalos Google vizsgáid? 🙂
- Láttál már nem kevés Facebook Ads kampányt is
- Legalább 4 éve ropod a táncot
- Legalább 2 évet ügynökségnél töltöttél már (preferáltan mostanában és nem pont 4 éve)
- Kommunikatív vagy, nem ijedsz meg az Ügyféltől (így nagy Ü-vel)
- Kicsit sem ismeretlen Neked a média világa
- Nem okoz gondot az angol nyelv, beszéled és írsz is olyan szinten, amivel egy-egy szakmai beszélgetésben megállod a helyed
Nem baj, ha ez is, de megoldjuk, ha nem (=Előnyök, ééérted)
- Nem feltétel, de előny, ha LinkedIn Ads, Twitter Ads, Adroll vagy más performancia alapú hirdetési rendszerben is van tapasztalatod
- Nem feltétel, de előny, ha láttál már működés közben Display&Video 360-at (leánykori nevén DoubleClick Bid Manager), esetleg Search 360-at (aka DoubleClick Search)
- Ha konkrétan még nem vezettél csapatot, de azért már láttál csapatot együtt dolgozni, akkor itt a lehetőség, segítünk beletanulni a fontos részletekbe
- De preferáltan vezettél már csapatot
- Aktívan használsz Google Analytics-et
- Nem baj, ha nem dolgoztál még túl sokat home officeban: de ez egy fontos kihívás lehet, elsőre sokaknak “szexi”, de 1-2 hónap után jöhet ki elsőként, hogy nincs napi szintű traccsparty a kollégákkal
Lássuk csak, mit kínálunk (=Nyilván a lé a tét…):
- Nyilvánvalóan nálunk is versenyképesek a fizetések, jelentsen ez bármit is manapság 🙂
- Fiatalos közeg meg minden
- Csocsózni meg pingpongozni kénytelen leszel elmenni a (hozzád) közeli sportpályára
- Ha nagyon szeretnéd, adunk neked egy doboz legót
- Ha csak ezen múlik, akár babzsákot is kaphatsz
- Na, de komolyra fordítva: nálunk is vannak ám komoly feladatok, ismert márkák, kisebb és nagyobb projektek
- Google Marketing Platform (Sales) Partnerek vagyunk, így elsők között értesülünk a platform termékeit érintő új funkciókról, bétákról, ami szintén érdekes lehetőségeket rejt
Akkor hát? Van kérdés?
Ha van, ha nincs, írj nekünk: nagyonmenoallasnagyonmenohelyen@jabjab.hu (igen, ide, csak így szerényen)
Tovább olvasom
Akik már régebb óta követik a blogot, tudják, hogy igyekszünk nagyon ritkán fényezni önnön magunkat és inkább megpróbálunk olyan témákban publikálni, amivel másnap mindenki picit okosabban ülhet neki a kampányainak és méréseinek.
Na ez most nem ilyen post 🙂
Tovább olvasom
Dübörögnek a karácsonyi kampányok, mindenki lázasan próbálja kisajtolni az utolsó forintot is az év utolsó nagy hajrájából. Ilyenkor szoktak sorra megjelenni azok a cikkek, ahol egyrészt visszatekintenek 2015-re, másrészt tippelgetnek, mi várható 2016-ban.
Nos, nekünk nincs ilyen jós gömbünk, de szeretnénk mégis egy kis útravalót adni mindenkinek az új esztendőre egy különleges adventi naptár formájában.
Tovább olvasom
Ismét megrendeztük azt a két napos képzést, amellyel 2014 tavasszal jelentkeztünk először.
Tovább olvasom
(Pici sales post következik)
Nagy örömünkre szolgál, hogy bejelenthetjük: a JabJab Online Marketing független hazai ügynökségként az országban elsőként lett DoubleClick Search partner.
Hogy mit is jelent ez?
Tovább olvasom