Oda vagy a számokért, a trendekért, az összefüggések kereséséért?
A/B tesztek nélkül nem is tudsz élni?
Vagy esetleg van némi JavaScript affinitásod és épp váltanál?
Lehet, hogy épp Téged keresünk!
Most jöhetne ide, hogy a JabJab Online Marketing mennyire innovatív és fejlődő cég (egyébként az), meg hogy kigyúrtuk magunkat mindenféle földi jóból, de nem írjuk. Ezt vagy tudod már rólunk vagy nézz körbe bátran a referenciáinknál, esetleg sasold meg a videós anyagainkat.
Azt talán fontos kiemelni magunkról, hogy a csapat home office-ban dolgozik. Hogy ez mit jelent nekünk? Itt elolvashatod!
Ja igen: Google Analytics 360 viszonteladók vagyunk. Ilyen ügynökségből azért még a régióban sincs túl sok 😎
Na de beszéljünk inkább arról, hogy milyen szakemberre van szükségünk 🙂
Először is senior ember kell nekünk. Mitől senior valaki a mi értelmezésünkben? Nézzük csak:
- 2-3 éve legalább heti, de inkább napi szinten bújod az Analytics felületét válaszokat keresve (na jó, ha csak 2-3 naponta, az is már teljesen jó)
- meg van az egyéni Analytics képesítésed (nem meg lesz, nem “jövő hétre terveztem”, hanem már meg van)
- legalább 1 éve használod a Google Tag Manager-t
- … és ebben minimum azon dolgokat rutinosan állítod be, amihez nem feltétlenül kell programozói ismeret
- … tudod, mi az a dataLayer, fel tudod használni a felületen az ebben tárolt adatokat (de nem biztos, hogy magad le tudod kódolni a weboldalba)
Aztán ugye vannak azok a bizonyos előnyök című fejezet, amivel ha rendelkezel, erősen javulnak az esélyeid
- JavaScript jártasság: nem elvárás, hogy frontend fejlesztő legyél, de ha ismered a nyelvet, az jó
- Ha írni is tudsz így kódot, az még inkább jó
- Ha ismered a jQuery-t, akkor pedig lécci, lécci, lécci jelentkezz, nagyon kíváncsiak vagyunk Rád 🙂
- Ha használtál már Google Optimize-t, kapsz egy vastag piros pontot
- Ha készítettél már riportot Google Data Studio-ban, az még egy kövér piros pont
- Ha esetleg dolgoztál már Google Analytics 360 Suite termékekkel és ismered (valamennyire) ezeket a prémium funkciókat, na az meg maga a tömör gyönyör!
- Szintén előny, ha esetleg láttál már Google Analytics for Firebase-t, esetleg Piwik Analytics-et, ha nem, az se baj, majd megtanulod 🙂
Jaj hát a mit kínálunk rész mindig a kedvencem, lássuk csak:
- versenyképes fizetés, azt mindenképpen
- extra juttatások, az is van
- cafetéria: erről nekem mindig a kávé jut eszembe, na arra direktben nem kapsz, de kelleni fog belőle sok 🙂
- fiatalos csapat, mondjuk a góré picit rontja az átlagot, de lélekben 25 éves 🙂
- vért
- verejtéket
- kínokat 🙂
Na de hogy ne csak a sablonokat puffogtassuk: életünk az önfejlesztés, szeretünk kipróbálni új eszközöket, szóval ha érdekel az ilyesmi, sőt, úgy érzed, hogy hozzá tudnál adni az egészhez, mindenképpen várunk!
Pár dolog még:
- otthonról fogsz dolgozni, alapvetően saját időbeosztásodban, ami elsőre királyul hangzik, de nem mindenkinek fekszik jól, ezt jól gondold át
- ha teljesen új Neked a home office, ezt mindenképpen olvasd el
- hogy mennyit keresel, az alapvetően rajtad áll, erről majd inkább akkor, ha már kapcsolatba léptünk
- nem bánjuk, ha van saját ügyfeled, sőt, bátorítunk, hogy ne csak egy lábon állj, de azért a szíved felénk húzzon 🙂
Így jelentkezhetsz:
- megdöbbentő módon a jabjab.hu oldalban van Google Analytics mérés
- ezekben az Analytics statisztikákban szeretnénk látni egy látogatást, ahol
- forrás = analytics-szaki
- medium = application
- campaign = <a neved>
- keyword = LinkedIn profilodra mutató URL
- továbbá szeretnénk látni egy eseményt, aminél
- kategória = <a neved>
- action = application
- label = link egy .zip fájlra (mondjuk egy Google Drive vagy Dropbox link), amiben a következők vannak
- CV
- alapelvárás: PDF
- plusz pontért: Google Data Studio riport, amiben az eddigi pozícióid táblázatos formában jelennek meg egy általad választott adatforrásból
- Weboldalak listája, amelyek méréseinek beállításában és/vagy elemzésében már részt vettél
- Egy Google Tag Manager tároló exportot a woo.duracelltomi.hu demo webshophoz (dataLayer kódok készen vannak), benne:
- Teljes enhanced ecommerce setup (UA-12345678-2)
- User ID funkcióhoz szükséges beállítás
- 1-es custom dimension-be mérjük a weatherDescription data layer változót
- 2-es custom dimension-be mérjük, hogy be van-e jelentkezve
- Google Analytics alapú dinamikus remarketing (custom dimension slot-ok: 3, 4, 5)
- Plusz pontért: Facebook pixel (ID: 123456789) teljes dinamikus remarketing beállítással
- Plusz pontért: lepj meg, mit mérnél még Google Analytics felé? 🙂
- CV
Az oldalunkhoz és az Analytics fiókunkhoz természetesen nem kapsz hozzáférést, kérlek, hogy ne akard emiatt feltörni a WordPress-ünket, nem hackert keresünk 🙂
Nem fogjuk beilleszteni a setup kedvéért a kért tároló kódod, a feladat része, hogy van-e eszközöd a tesztelésre így is? 🙂
2019-12-02
Érdekel, rólam szól, de nem vagyok Senior. Ha betanítotok, akkor máris kezdhetünk.
2019-12-03
Szia Barbara,
Ha a beugró feladatot meg tudod oldani, akkor sok mindent megtanítunk, amire még szükséged lesz a meló során 🙂