Webináriumok


Ismerd meg az apró részleteket webináriumainkból, ahol a PPC hirdetési rendszerek és a digitális analitika alkalmazásával kapcsolatos fontos kérdésekre keresünk válaszokat, illetve a némileg méltánytalanul elhanyagolt részeit igyekszünk alaposabban körbejárni.

Következő webináriumaink »

Korábbi webináriumaink:

Hirdessek a saját nevemre?

Minek hirdetni a saját cégnevünkre vagy brand nevünkre, ha az organikus listában amúgy is elsők vagyunk az ilyen keresésekre, nem igaz?

A valóság cáfolja ezt a hozzáállást, megmutatjuk, miért!

Visszatekintő

Dinamikus remarketing - "Akkor, amikor"... amit

A remarketing egy nagyszerű technológia és manapság már sokan használják. Vajon milyen lenne, ha minden korábbi látogató számára azon termékek köszönnének vissza, amelyet előzőleg megnéztek az oldalon? És ha ehhez nem kellene akár több száz külön remarketing listát és külön hirdetést gyártani?

Akkor érdemes meghallgatni ezt a webináriumot, amelyen bemutatjuk, milyen lehetőségeink vannak AdWordsben, Facebookon és egyéb hirdetési hálózatokon. A webinárium során kitérünk olyan eszközök bemutatására is, mint az AdRoll.

Visszatekintő

Vendégünk: TEN Media

A JabJab webináriumok során először lesz vendégünk: Arany János, a TEN média (korábbi Ebola Play) country managere beszél nekünk az általuk kínált technológiáról, lehetőségekről első sorban teljesítmény alapú hirdetések terén.

Visszatekintő

Hirdetés videóval

Videóval hirdetni manapság már nem is annyira bonyolult. Számos eszköz létezik már, amivel kisebb költségvetés mellett is készíthetünk nagyszerű videós tartalmakat, amelyeket aztán hirdetésként is fel lehet használni.

Nézzük meg, mi is kellhet manapság egy videó elkészítéséhez, megnézünk néhány érdekes YouTube csatornát és a hirdetési lehetőségeket.

Visszatekintő

GMail hirdetések

A JabJab Online Marketing már lassan 2 éve használja ezt a sokak számára még új hirdetési formátumot, amivel a GMail felhasználókat érhetjük el különleges célzásokkal.

Visszatekintő

Google Tag Manager - Eszik-e vagy isszák?

Egyre többen hallanak róla, egyre többen használják, egyre többeket érdekel, mi is az a Google Tag Manager (GTM) és mire is jó? Ezen a webináriumon megismerjük, hogy a GTM messze nem csak abban segít, hogy ügyesebben használjuk az Analyticset.

Megismerkedünk fontos alapfogalmakkal, mint címke, trigger szabály, változó és megnézzük az alapvető fiók szerkezetet, valamint kitérünk néhány fontos biztonsági kérdésre is.

Visszatekintő

Google Analytics riportok kiegészítése saját adatokkal - Egyéni dimenziók és mutatók

Az Analytics rengeteg információt gyűjt az oldalunkról, a látogatóinkról. De nagyon sok olyan adat van, amit nem, mégis, hasznos volna látni és értelmezni az eredményeket például ilyen információk alapján:

- az eladott mobiltelefonok kiadási éve szerint

- van-e netbankja a banki oldal látogatójának vagy nincs

- cikk szerzők szerint csoportosítva a tartalmat egy hírportálon

- stb.

Megnézzük, miyen lehetőségeink vannak erre Google Analyticsben. Ez a tudásanyag fontos alapja lesz néhány későbbi webináriumunknak.

Visszatekintő

Mi is az a ROPO hatás?

Számtalan esetben tudható és tapasztalható, hogy amit online elérünk, offline hoz eredményeket. Ismerjük meg a ROPO hatást, amely főleg azok számára lesz fontos metrika, akik az online jelenlétük mellett offline, például bolti eladással, irodai kiszolgálással is foglalkoznak.

Visszatekintő

Lead-ek minősége

Lead, vagyis valaki, aki már a miénk. De valóban? Lead gondozás Analytics-el: hogyan mérjük a lead-ek minőségét, miután a weboldalon lead-é lettek. (Az idei Keresőmarketing nap előadásának ismétlése)

Visszatekintő

Marketing csatornák egymásra hatása

Egy kampányban a sok elem úgy hat egymásra, mint egy süteményben az összetevők: ha valamit kihagyunk, ehetetlenné válik. Mit jelent ez a valóságban? Lássunk egy példát, mi történik, ha elhisszük, hogy csak egy helyről érkeznek a lead-ek! (Az idei Keresőmarketing nap előadásának ismétlése)

Visszatekintő

Különbségek AdWords és Analytics adatok között - miért?

- Miért mutat több munkamenetet az Analytics, mind ahány kattintást az AdWords?

- Miért látok több/kevesebb célteljesülést vagy e-kereskedelmi tranzakciót Analyitcs-ben, mint AdWordsben?

Többek között ezekre a kérdésekre keressük a választ, miközben megtanulunk néhány további fontos alapfogalmat, mint például attribúció.

Visszatekintő

A változás jogát fenntartjuk!