Picit bulváros felcsapással élve: pénteken robbant a bomba, ami eddig csak kósza teszt volt és mindenki csak elvétve elmélkedett, mi lesz, ha… az most már minden ország minden nyelvén megváltozott: a Google megszüntette a jobb oldali hirdetési helyeket a saját Keresőjében és bizonyos esetekben nem 3, hanem 4 hirdetést jelenít meg a találati lista tetején.
Ugyan még csak két hétvégi napon vagyunk túl, amiből túl sok következtetést nem lehet levonni, de mégis, nézzük meg az első számokat.
Tovább olvasom
Ennek az újdonságnak főleg ügynökségek és több AdWords fiókot is kezelő, nagyobb ügyfelek fognak örülni: mostantól lehetőség van arra, hogy az Analytics kapcsolatot ne 1-1 AdWords fiókkal hozzuk létre egyenként, hanem az ernyő fiókot, az ún. MCC vagy ügyfélkezelőt kapcsoljuk össze az Analytics adatokkal.
Tovább olvasom
Az „Ad Preview and Diagnosis” avagy a hirdetés előnézet és diagnosztika tool azon eszközök egyike, amit ügyfél oldalon sajnos kevesen használnak, pedig érdemes volna. Az új felület új tagolást kapott, ami miatt azok, akik kisebb felbontást használnak, most lehet, hogy hátrányba kerültek.
Tovább olvasom
Egy sor változtatást jelentett be a Google a mobilos hirdetések megjelenésével kapcsolatban.
Tovább olvasom
Ha már hirdetünk a Google Display Hálózaton, de mondjuk csak szöveges hirdetésekkel, további hasznos megjelenéseink lehetnek a most bejelentett újdonsággal, amely a szöveges hirdetések és a hirdetett cég Google-nél elérhető infói alapján egy kvázi banneres megjelenést generál.
Tovább olvasom
Szemfülesek talán már kiszúrták egy ideje amit most minden fiókban bevezetett a Google: ha a Google Display Hálózatra szeretnénk hirdetéseket létrehozni, akkor a rendszer segítő kezet próbál nyújtani azoknak, akik elsőre elvesznek a sok lehetőségben.
Tovább olvasom