AdWords

Újdonságok, érdekességek, okosságok Google AdWords témában


Picit bulváros felcsapással élve: pénteken robbant a bomba, ami eddig csak kósza teszt volt és mindenki csak elvétve elmélkedett, mi lesz, ha… az most már minden ország minden nyelvén megváltozott: a Google megszüntette a jobb oldali hirdetési helyeket a saját Keresőjében és bizonyos esetekben nem 3, hanem 4 hirdetést jelenít meg a találati lista tetején.

Ugyan még csak két hétvégi napon vagyunk túl, amiből túl sok következtetést nem lehet levonni, de mégis, nézzük meg az első számokat.

Tovább olvasom

Ennek az újdonságnak főleg ügynökségek és több AdWords fiókot is kezelő, nagyobb ügyfelek fognak örülni: mostantól lehetőség van arra, hogy az Analytics kapcsolatot ne 1-1 AdWords fiókkal hozzuk létre egyenként, hanem az ernyő fiókot, az ún. MCC vagy ügyfélkezelőt kapcsoljuk össze az Analytics adatokkal.

Tovább olvasom

Az „Ad Preview and Diagnosis” avagy a hirdetés előnézet és diagnosztika tool azon eszközök egyike, amit ügyfél oldalon sajnos kevesen használnak, pedig érdemes volna. Az új felület új tagolást kapott, ami miatt azok, akik kisebb felbontást használnak, most lehet, hogy hátrányba kerültek.

Tovább olvasom